Hämtning!

Hämtning

I torsdags hämtade jag vår lille bebis. Det gick jätte bra. Alexandra min kompis var så gullig och ställde upp att köra oss.
Så runt fem på eftermiddagen kom vi hem. Han var jätte duktig på bilresan hem, han var väldigt trött. När vi kom hem fick han kolla runt lite och jag visade honom hans bädd, ställde fram hans vattenskål och så. Han lärde sig fort vart hans säng var.

I bilen hem:

 



Första stegen vid det nya hemmet:





Han är så söt, så man kan inte sluta fota, nu i hallen:



Oj, nu är jag så trött efter resan, så jag tar igen sig i mattes knä:



Min mysiga säng:





Snark snark:



Jag är så trött efter allt nytt runt mig:







På natten sen fick jag mysa med honom så att han kunde sova. Vi var uppe ett par gånger på natten. Vid fem väckte jag Stoffepoff så fick han gå upp och ta hand om Totti innan han skulle till jobbet. Så då kunde jag sova i 1,5 h innan han åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0