I morgon kommer han : )

I morgon ska jag och en kompis åka och hämta lille Totti..
Så i förrgår var jag och fixade en massa saker till honom från Le Chien.
De har otroligt fina saker till hundar.
Här har ni lite saker som jag köpte där:

Den här bädden köpte jag 2 st av, en som ska vara hemma hos oss. Och en hos mina föräldrar : )


Man kan även vända kudden i mitten, då ser den ut såhär:



Den sista bädden:



En hockey tröja, min pappa älskar SSK, så detta är lite på skoj mest. För jag har köpt SSK märke som jag ska sy fast ; o )



Märket som jag ska sy på, köpte det på ssk:s hemsida:



Halsbandet och kopplet ser ut såhär:



Charm som sitter på halsbandet : )
Charm - PRINCE
En väska, inte upppackad än, ska göra det : )



Underlägg till matskålar så de inte halkar:



Pälsvård och klor, karda och kam till pälsen, klosax och fil till klorna:



Tandborte och tandkräm:



Handi drink, perfekt om vi är ute och går i värmen:



Schampo och "pälsglans":



Två gosiga filtar till bla väskan:


stjärnor och monar på : )

Några av leksakerna, resten är hos mamma och pappa:



En till charm:



Bajspåsar:



Lite godis o tuggpinnar fick vi också med:



 


Matskål o vattenskål:

 

Hos mamma o pappa kommer han ha små, jätte små fina rosfria skålar.

Var även på vanliga djuraffären igår för att köpa ett liten koppel o halsband i ett som man kan ställa in. Är en som en ögla med ett stopp, så den passar till alla hundar. Tänkte ha det när jag hämtar honom, då man inte vet hur stort halsband som behövs.





Kommentarer
Postat av: elin

Vilka fina grejer :)

2009-04-23 @ 10:26:58
URL: http://ettpuckosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0