Söndag

I natt gick det riktigt bra, vi gick ut runt ett, sen gick vi inte ut före kvart i fem. Sen var det runt kanske sju,så då gick vi upp.
Sen åkte vi ner till stallet en sväng för att kolla läget där.
Han lekte lite med ägarnas hundar, en hund på 4 månader. Vi gick förbi massa stora hundar, fast de hälsa vi inte på.



Sen lekte han lite med Moa:



Och red lite på min lille polle:



Sen var vi hemma i trädgården och lekte:





Än så länge har han inte hoppat i dammen, bara varit där och försökt dricka vatten. Alla andra hundar som kommit till oss har dykt i där, fast de inte får.



Han var framme och lekte med min mammas troll som hon har i trädgården, hehe han tyckte det var jätte roligt. Som jag sa förut, inte rädd för mycket.



Bollar är också roligt:



Nu ska jag laga lite mat till oss alla. Lille Totti ligger och sover här bredvid mig. Snart kommer Husse hem efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0